0 Like Show

Comments

My money's on gecko...
Rudy1962 comments on Sep 22, 2018:
Interesting.
What the hell happened?
Rudy1962 comments on Sep 22, 2018:
Me too
But wait...there's more!
Rudy1962 comments on Sep 22, 2018:
The books we had when I was a kid weren't as interesting
"Not one day in anyone’s life is an uneventful day, no day without profound meaning, no matter how...
Rudy1962 comments on Sep 22, 2018:
Damn that's good
Our founding fathers knew...
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
R U Sure He Said That?
Learn to deal with it
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Hell I could write that book
Evidence of the last supper
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Excellent
The good books
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Well there ya go, something they can agree on
Its just not going to happen
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
I've seen this several times but I will like it every time, because I hate those attempts to shame me into sharing crap. If a post has any of these manipulation tactics it will stop me from sharing it, even if I would without that bullshit.
I love fishing
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
When that happens to me it is usually snapping turtles and I hate those bastards, and a little afraid of them
Just because...
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Hey. What are you doing taking pictures of my girlfriend?
Are you paying attention?
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
I would but I'm not very competitive :(
Must be interesting working at this brewery
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Hmmmmm. Interesting
Crushing childhood dreams.
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Well they have to learn it is a cruel world sometime, might as well teach them early
Now that I am more comfortable...lol.
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
Oh good. Crazy shit
Ah the good old days
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
LMAO
How it feels when you've seen every meme in this group...some several times
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
For me I think almost half of them are new to me. The benefit of a bad memory
Two major changes later...
Rudy1962 comments on Sep 21, 2018:
I lived by that philosophy when I was younger
Found On Road Dead....
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Just my luck. Sold my Ford last year :(
Results may vary....
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Trickster
Just asking questions.....
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Yes
It has a nice ring to it.
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
More accurate
My reality!
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Yah Already knew that
I don't think I want that therapy.
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Drastic times call for drastic measures
The good health guide
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Think I'll stay sick
English test...
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Not true. It took me 52.3 seconds
I'm done...
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Sounds tempting
Are common interests important to you?
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
Common interests are important. However, it's hard to find people who like ferret racing, collecting snake skins, stalking celebrities and grave digging.
Where are you from? As a foreigner here I always get this question at bars. Some idiot asks me ...
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
So where you from ? ;)
Holy Ghostbusters
Rudy1962 comments on Sep 20, 2018:
LMAO
With a sharp implement the guys could get all the pussy they want
Rudy1962 comments on Sep 19, 2018:
I'm checking for it now
How Yoda worked his way thru Jedi college!
Rudy1962 comments on Sep 19, 2018:
Ain't judging
Bein' prepped for anything
Rudy1962 comments on Sep 19, 2018:
Any day that neighbor lady might get lonely and desperate :)
I love these 2, they're so far from home
Rudy1962 comments on Sep 19, 2018:
Poor Ernie
Whoever thought this one...bazinga!
Rudy1962 comments on Sep 19, 2018:
Good one
Do they take us for fools when it's their followers who are fooled?
Rudy1962 comments on Sep 19, 2018:
Hmmm. Never thought of that ...
I'm not going to try it.
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Hell I can't rip off a hang nail, sure not going to have the stomach to rip off my dick
I think something's wrong with Grandma.
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
She seems fun
Yeah, that makes sense....
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Seems reasonable
This thing called life....
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
The screams are just echoing inside my twisted mind
Great prices!
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Fucking meme made me laugh
Promises, promises....
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Old habits die hard
And I'd totally want to ride a broomstick....it so beats walking.
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
I've felt a witch before
The secret sauce....
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Ok Robin Williams :(
We all know how I feel about my coffee creamer....
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Fuck that shit. I'll eat quiche and drink a motherfucking strawberry daiquiri out of a straw if I want
I found this inspiring....
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
....With the help of some coke :)
Just one reason I love MeWe
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
More like girls gone and lost their boobies
✊?✊?✊?✊?✊?✊?.
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Makes more sense than most of the signs at Trump rallies
I see nothing!
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
That's brilliant
It's a positive vibes kinda day! Good good good... good vibrations!
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
https://m.youtube.com/watch?v=B0yoiBYbT2I
More Modern Bert & Ernie
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
Good stuff
Employee warning.
Rudy1962 comments on Sep 18, 2018:
I say give them a promotion
Bert you're so dumb!
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
LMAO
Motherhood isn't for everyone
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Oh well, he can sing soprano in the choir when he grows up
Wait till they see who our world leaders are...
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
LMAO
Great idea...
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
That's actually a good idea
It's not wrong.
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
LMAO
Just happy to be here.
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Looks more like a nose
21st century Sesame Street
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Now that's the right amount of bad taste
Maryland won't back down....
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Looks like they already have their guns
Maryland won't back down....
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Looks like they already have their guns
I know we've got some tRump supporters here,...tough!
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
The wall is really to trap us in
I may post this word often... ?
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Funny
Yeah. Makes perfect sense!
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Canibals for Christ
They were so cute back then...
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Funny
I have, actually
Rudy1962 comments on Sep 17, 2018:
Not until now
Groan. ???
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
So bad it's good
Looks are deceiving
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Only a dick would put their gum on the end of their finger
Cool picture
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Whoa, dudette
Tell us how you really feel
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
I knew those mother fuckers were racist
An Officer Goes Hunting.
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Good one
Grammar Nazi strikes again.
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
I'm guessing they are not the brightest family on the block.
Voices In His Head
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
What could go wrong?
Call them minute lubes and they graduate as tune up masters
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Aren't those the Minute Men ?
Sirens, FFS
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Smells fishy to me
Not my notch!
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Ok. I'm notch going to try
The circle of life...
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Well in that case, I chose nothing
That's racist...
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
LMAO!!
Not sure what they serve here...
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
The old grey cunt, she ain't what she used to be
Not a new pic but good for a wank
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
LMAO. I haven't seen it before
Better talk to me first
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
Something wrong with that boy
Holy balls batman, what happened?
Rudy1962 comments on Sep 16, 2018:
I think he ate Robin
About your better half :)
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Good ones
Great work everyone!! She's now a goddess!
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
I thought she already was
I strive not to be normal!
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Yah normal is boring
The just did it.
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Funny
Whoever owns this loo did not raise four sons.
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Overkill
That explains it....
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
LMAO!!
Can't remember the last time I had a good Spunow...
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
I wouldn't trust the chocolate in the nickers
Looks like a drip dry
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
No wonder that witch is such a bitch
Great gag gift for those pro-lifers.
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Oh damn!
Actor Jon Voight Cries With Love For Trump - Secular Talk [youtube.com]
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Kyle is a straight shooter. Love the guy https://m.youtube.com/watch?v=tjjQa7EO3H0&t=60s
That's right, I said it.
Rudy1962 comments on Sep 15, 2018:
Those are pretty good
b/c I already used the "Lucky Charms" one
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
Not even a wee bit?
Love stinks.
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
In my experience, most women don't care for that stinky ass smell
Everything you need to know about me.
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
Life will do that
Judgement a/f.....
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
Nosey bastards
Dad humor....
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
Genius
...although I would't do it in that dress.
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
Wow... Whose a good boy?
439 points to level 9... and I need to go steal some memes...
Rudy1962 comments on Sep 14, 2018:
Shit. I still have 69 thousand to go

Photos

2
2 Like Show
3
3 Like Show
3
3 Like Show
2
2 Like Show
Humanist
Open to meeting women
  • Level9 (314,740pts)
  • Posts868
  • Comments
      Replies
    5,909
    4,367
  • Followers 23
  • Fans 0
  • Fav. Posts 22
  • Joined Nov 22nd, 2017
    on Agnostic.com
  • Last Visit Very recently
    on Agnostic.com
Rudy1962's Groups