0 Like Show

Comments

It's 7/11 mi dudez.
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
Lol
I legitimately hate myself.
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
Well he looks happy about it
I think this explains everything.
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
Yah but you always have fishing so. ...
Were You Doing Something Important?
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
That's how cats roll
Ceramic pain....
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
Looks like it hurts so good
The Cowardly Lion
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
He's going to eat Dorothy
Woodpeckers!
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
Or meth
Something to be said
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
Yup that happened in this group....
Well, I don’t know about you all, but I can check off several on that list ?‍♀️
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
"yoga pants"?
Slow internet speed
Rudy1962 comments on Jun 16, 2018:
I see what you did there
Grandpa Follows Orders
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
Lol
Sherlock Holmes and Dr. Watson went on a camping trip. After a good meal and a bottle of wine, they ...
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
Lmao
Who is he kidding?
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
I hate that fucker
Wicked burn!
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
Ouch
Another PSA you didn't know you needed
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
LMAO! Lubricants Makes Ass Odorous
This would be a better version
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
Two bees or not two bees?
Yep, more poop memes. I have more than my body has room for
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
I bet if it was placed just right one could get it to tickle their balls ....
Everything I Need
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
Yup. My aisle too
This gives me hope that I could be a writer too
Rudy1962 comments on Jun 15, 2018:
WTF?
By a what now?
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
Die?
Who else would give it up for cake?
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
I'd be singing like a canary
Trump supporters always make me feel smart...
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
I think I'm going to puke
Mosquito Art....
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
Lol
Ah, marriage.
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
Lol good one
This is obvious.
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
Truth bomb
That's the ticket!
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
Swing that sling blade
Pop goes the weasle
Rudy1962 comments on Jun 14, 2018:
The Old Gray Mare (she ain't what she used to be)
That's luck for ya!
Rudy1962 comments on Jun 13, 2018:
Lol
World Hide and Seek Champion
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
What about god? Nobody has ever seen that dude either
What is your love language?
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
Morse. Code
How would you describe yourself ?
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
Probably through interpretive dance
Spit it out
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
Yah what you don't know probably won't kill you
She won't be missed.
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
no judgement though...Just death
Public breastfeeding yay or nay?
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
That's a big baby
Until it gets wet...
Rudy1962 comments on Jun 12, 2018:
Lol
First love....
Rudy1962 comments on Jun 11, 2018:
Wow what a romantic kid
This meme comes in handy at times 🙂
Rudy1962 comments on Jun 11, 2018:
Yes!
Fear of Knowledge
Rudy1962 comments on Jun 11, 2018:
"They" suck
Game over...
Rudy1962 comments on Jun 11, 2018:
Funny
Hey everyone, sorry I was away so long, I was generic excuse. Please accept this perfectly normal ...
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
Yah. Seems pretty normal
So very important.
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
That's what I keep telling my kids
Soooo damn frustrating!
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
Have you ever considered a career in selling meth?
The "ists" are as t it again...
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
I gave it to the kids in Flint, Michigan. Sincerely, the Humanist
Multi Purpose Motivator
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
Maybe he just has a fantastic personality ;)
Go Team! Go Team! Go (ouch)
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
Lol
My intentions were good.
Rudy1962 comments on Jun 10, 2018:
I only did one out of two of those things last night
Men these days...
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
Ok ok I get the point ;)
Something to ponder
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
Is it fear or is it hate? I guess those are opposite sides of the same coin
Distraction....
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
I did
Damn good thing!!
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
It'd be a bloody mess
Let's try this one... I'll go first.
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
Sex sent me to the ER for you are doing fine but not in any manner that is why the best time I can see you tomorrow night but not for a couple weeks....WTF?
Digging pretty low to find this one
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
That what I love abut this site....damn witty comments are almost a given
Middle Names
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
If that ain't the mother fucking truth
Ok one more...I keep finding them...
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
Lol. Perfect
Back to the dirt!
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
Loose shorts
Use Commas, Please!
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
I don't think I could eat diarrhea either
Did you hear right after she died, Princess Diana was on the radio? And the steering wheel, and the ...
Rudy1962 comments on Jun 9, 2018:
Ouch
Proof that there is no God..
Rudy1962 comments on Jun 8, 2018:
LMAO
Why why ?
Rudy1962 comments on Jun 8, 2018:
Because it's better than being in a shitty relationship? Oh, and what Ron said
There's a Game of Thrones primer....
Rudy1962 comments on Jun 8, 2018:
Lol
Not a joke
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
Our country is getting sicker. I blame capitalism on steroids.......
Internet Alibi
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
That could be a sticky situation
Favorite Position in Bed!
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
When the romance dies
For those who have a neighborhood
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
I've owned two ice cream trucks in my past..
Mike Pence is my hero.
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
Ha! Come out come out wherever you are
Hehehe.....
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
Jesus doesn't seem to have a sense of humor
Just One Bottle...
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
My kind of gal
I k this is called moving the goalpost!
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
Yup. That's how it works
It happens!
Rudy1962 comments on Jun 7, 2018:
Lol
I had the meeting st interesting discussion on the topic The opposite of addiction is connection. ...
Rudy1962 comments on Jun 6, 2018:
Get more cats?
Yoda' New Job
Rudy1962 comments on Jun 6, 2018:
Funny - this meme is
This is me.
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Yah. You don't want to overdue it
Dammit, Scottie!
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Ohhhh shit
Taco Tuesday Time
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
I like when the girls give me their taco
Like my new door mat?
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Wow. Your place is a real dump
No Respect!
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
I hear Trump.likes that
Tinkerbell!
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Tinker eating Tinker
It is truly nice to be here, amongst people who share two major attributes with me: being a non ...
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Welcome. My guess is there is a significantly higher percentage of introverts who are non-believers than extroverts. We are less likely to get into the group thinking phenomenon
When meditating I look at my thoughts like clouds passing by, they come, they go. Pushing them away ...
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Nice
The gs people do
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Oh damn
Yep. Love Twitter. :)
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
That's the one I was trying to post!! I couldn't find it again. It's funny AF
After the storm...
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
I hear their doggy adobo is the best
I'd say hold on, but you already are...
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Boy if I had a dime for everytime I've heard that
I've had practice!
Rudy1962 comments on Jun 5, 2018:
Funny
Never fails...
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
"What the fuck do you want?"
Make the World a Better Place
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
Dr. Love
Burn baby!
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
Excellent
I swear it was just yesterday.
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
It's a good time for another drink to stop worrying about all that "lifey" shit
Just posting to keep it classy around here
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
I'm guessing not in the middle of a herd of princesses
Two dyslexics walk into a bank...
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
Funny is that
That is actually a dog's ear. Weird huh?
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
What is Trump doing in a dog ear?
Did I post this yesterday?
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
Yah, but what the hell? It's so nice it can be posted twice
House in Australia?
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
I always wanted to visit Australia, until today.
Feeling nihilistic and a bit depressed? Memes may be right for you! Ask your doctor about Memes ...
Rudy1962 comments on Jun 4, 2018:
How did the horoscope know? Those memes were nihilisticafuckingfantastic! Dark and dank and dilly, dilly with a touch of silly.
Barry Larry Terry
Rudy1962 comments on Jun 3, 2018:
Well he is evidently half giraffe.. so give him a break
Newest challenge!!
Rudy1962 comments on Jun 3, 2018:
I'm thinking I might pass
You Have the Magic
Rudy1962 comments on Jun 3, 2018:
I thought that was just gas
I drink a lot of water and canoes with the other one. I don't know?
Rudy1962 comments on Jun 3, 2018:
I drink or a lot to learn about your experience
Just got home from Alabama. Let the spicy meme shitposting resume!
Rudy1962 comments on Jun 3, 2018:
LMAO
Why do people think being introverted is a bad thing? Like we are unhappy and just want to be ...
Rudy1962 comments on Jun 3, 2018:
Exatamente

Photos

2
2 Like Show
3
3 Like Show
3
3 Like Show
2
2 Like Show
Humanist, Atheist
Open to meeting women
  • Level9 (317,046pts)
  • Posts880
  • Comments
      Replies
    5,933
    4,398
  • Followers 23
  • Fans 0
  • Fav. Posts 22
  • Joined Nov 22nd, 2017
    on Agnostic.com
  • Last Visit Very recently
    on Agnostic.com
Rudy1962's Groups